REGULAMIN DZIAŁANIA I ŚWIADCZENIA USŁUG PRZEZ WWW.PANPIESEK.PL

 

  • 1 POSTANOWIENIA OGÓLNE

 

  1. Regulamin określa warunki korzystania z usług hotelu „Pan Piesek” 

(dalej w treści placówka), mieszczącej się w Warszawie, Olszewska 22lok14 00-790 Warszawa.

  1. Regulamin określa w szczególności:
  2. zasady przyjęcia, pobytu i opuszczenia przez zwierzę hotelu;
  3. cennik usług;
  4. procedury reklamacji;
  5. prawo Powierzającego do odstąpienia od umowy.

 

  1. 4. Definicje:
  2. Placówka –Marianna Górecka prowadząca działalność gospodarczą pod firmą Pan Piesek Marianna Górecka, z siedzibą  przy ul.Olszewska 22 lok 14 00-790 Warszawa
  3. Powierzający – właściciel powierzonego pod opiekę zwierzęcia lub osoba nie będąca

właścicielem zwierzęcia mająca pełne prawo do oddania zwierzęcia pod opiekę Placówki

udzielone mu przez Właściciela zwierzęcia;

  1. Opiekun – osoba, która w imieniu Placówki zajmuje się powierzonymi pod opiekę zwierzętami;
  2. Zwierzę – pies lub kot.
  3. Opieka nad zwierzętami odbywa się na podstawie umowy powierzenia pod opiekę („Umowa powierzenie zwierzęcia pod opiekę”) oraz wywiadu i wypełnionego formularza zgłoszeniowego („Formularz zgłoszeniowy”).www.PanPiesek.pl/Rezerwacja
  4. W celu rezerwacji opieki dla zwierzęcia Powierzający wysyła zgłoszenia na e-mail PanPiesekWaw@gmail.com / PanPiesek@PanPiesek.pl

zawierające: termin opieki oraz Formularz zgłoszeniowy.

  1. Potwierdzeniem otrzymania zamówienia przez Placówkę jest odesłanie na e-mail Powierzającego oferty dotyczącą opieki nad zwierzęciem, w tym: opłat i zasad funkcjonowania Placówki. Brak oferty Placówki jest równoznaczny z nie przyjęciem zamówienia do realizacji. Wszelkie wątpliwości powinny być wyjaśniane elektroniczne poprzez skontaktowanie się z Placówką pod adresem e-mail PanPiesek@gmail.com / PanPiesek@PanPiesek.pl
  2. Zamówień można dokonywać 24 godziny na dobę przez cały rok. Zamówienie złożone po godzinie 16:00 w dni powszednie, w soboty, niedziele i święta będą rozpatrywane według kolejności zgłoszeń od godziny 10:00, następnego dnia roboczego.
  3. Realizacją opieki nad zwierzętami zajmuje się Placówka i/lub wyznaczone przez niego osoby – Opiekunowie, na które Powierzający wyraził zgodę.
  4. Akceptacja regulaminu jest konieczna celem wykonania usługi. Akceptacja regulaminu następuje poprzez jego podpisanie i oznacza jednocześnie potwierdzenie zapoznania się z jego postanowieniami, ich niekwestionowanie i zaakceptowanie w całości.
  5. Poprzez podpisanie regulaminu właściciel oświadcza, że jego zwierzę spełnia warunki określone w regulaminie.
  6. Wszelkie certyfikaty potwierdzające kwalifikacje Placówki i Opiekunów są możliwe do wglądu w siedzibie hotelu (ukończenie studiów podyplomowych, kurs trenerski, kurs pierwszej pomocy psom, dyplomy z seminariów itp.)

 

  • 2 ZOBOWIĄZANIA PLACÓWKI I WŁAŚCICIELA

 

  1. Placówka zapewnia podopiecznym opiekę w trakcie pobytu i zobowiązuje się do dbania o bezpieczeństwo i komfort psychiczny oraz emocjonalny podopiecznego, zgodnie z najlepszą wiedzą opiekunów, doświadczeniem i aktualną wiedzą na temat psiego behawioru.
  2. Opieka nad zwierzętami wykonywana jest w siedzibie Placówki lub w miejscach wskazanych przez Placówkę jako miejsca przebywania powierzonego zwierzęcia podczas sprawowania nad nim opieki przez Placówkę i/lub Opiekunów.
  3. Właściciel zobowiązany jest udzielić wszystkich, prawdziwych informacji o zwierzęciu.
  4. Podopiecznym zapewnia się stały dostęp do wody, wyżywienie produktami od właściciela, podawanymi wg jego wytycznych, zabawę zgodnie z wytycznymi właściciela, spacery oraz wybiegi.
  5. Właściciel ma obowiązek informować o wszelkich nietolerancjach pokarmowych zwierzęcia.
  6. Placówka będzie informować właściciela o wszelkich niepokojących zachowaniach i ewentualnych

problemach zdrowotnych, które zauważą w trakcie pobytu zwierzęcia w placówce.

  1. Placówka nie przyjmuje pod opiekę:
  2. a) zwierząt agresywnych w stosunku do ludzi,
  3. b) zwierząt chorych na choroby zakaźne, wirusowe, bakteryjne i/lub zapchlonych.
  4. c) zwierząt bez wymaganych szczepień, nie odrobaczonych i bez zabezpieczeń przeciwko

pasożytom zewnętrznym,

  1. d) zwierząt z lękami separacyjnymi,
  2. f) suk w ciąży,

Odpowiedzialność za konsekwencje zatajenia tej informacji spoczywa na właścicielu.

  1. Placówka zapewnia zabawki dla zwierząt.
  2. Zwierzęta powinny posiadać własną obrożę lub szelki, ewentualnie kaganiec, a placówka nie ponosi odpowiedzialności za ich zgubienie lub zniszczenie.
  3. Placówka i Opiekunowie zobowiązują się zadbać, by każde zwierzę było zdrowe i bezpieczne, jednakże:
  4. a) wskutek intensywnej zabawy zwierzęta mogą ulec zranieniom i urazom,
  5. b) zwierzę może pozostawać pod wpływem silnego stresu związanego ze zmianą otoczenia,

co może przyczynić się do choroby lub śmierci zwierzęcia,

  1. c) zwierzęta mogą zranić siebie nawzajem,

– a właściciel potwierdza, że jest tego świadomy i podejmuje ryzyko na własną odpowiedzialność i nie będzie z tego tytułu rościł pretensji wobec Placówki.

  1. Właściciel może zostawić własne zabawki zwierzęcia, jednakże placówka nie ponosi

odpowiedzialności za ich zgubienie lub zniszczenie.

  1. Właściciel zobowiązuje się pokryć szkody spowodowane przez jego zwierzę w wyposażeniu

placówki.

  1. Odpowiedzialność, także finansowa, za krzywdy wyrządzone przez zwierzę innym zwierzętom lub ludziom spoczywa na właścicielu.
  2. W przypadku zaistnienia potrzeby udzielenia nagłej pomocy weterynaryjnej zwierzęciu, koszty pokrywa właściciel na podstawie okazanej faktury VAT. Decyzję o udzieleniu pomocy w nagłych przypadkach podejmuje Placówka lub Opiekun. W pozostałych przypadkach udzielenie pomocy uzależnione będzie od zgody właściciela.
  3. Ze względu bezpieczeństwo zwierzę musi być wprowadzane i wyprowadzane z terenu placówki na smyczy.
  4. Zwierzę musi być odrobaczone i zabezpieczone przeciw kleszczom i pchłom cały rok.
  5. Zwierzę musi być zaszczepione przeciwko wściekliźnie i chorobom zakaźnym.
  6. Zwierzę powinno mieć Chip.
  7. Właściciel zobowiązany jest do okazania aktualnej książeczki zdrowia zwierzęcia (szczepienia,odrobaczenie).
  8. Placówka nie ponosi odpowiedzialności za alergie i powikłania, które nastąpiły po podaniu zwierzęciu nowych leków lub preparatów na pasożyty.
  9. Placówka ma prawo odmówić opieki w trakcie jej trwania, jeżeli na jaw wyjdzie choroba bądź agresywny charakter zwierzęcia.

 

  • 3 DZIAŁANIE PLACÓWKI

 

  1. Przywóz zwierząt do placówki i odbiór zwierząt z placówki odbywa się w godzinach 8.00-10.00 i 18.00-21.00. Zmiana powyższych godzin jest możliwa po wcześniejszym uzgodnieniu oraz za uiszczeniem opłaty wynikającej z cennika. Potwierdzenie zmian następuje pisemnie lub w postaci

wiadomości SMS na numer kontaktowy podany przez właściciela w umowie.

  1. Dzień hotelowy w Placówce trwa od przywozu zwierzęcia:

w przedziale godzin 07:00-10:00 do godz.18.00-21 wieczorem

  1. W przypadku pobytu zwierzęcia na miesiąc lub dłużej ustala się kwotę za miesiąc lub cały okres opieki nad zwierzęciem (okres rozliczeniowy).
  2. Nieodebranie zwierzęcia we wcześniej ustalonym terminie o wcześniej ustalonej godzinie skutkuje naliczeniem opłaty za następny dzień lub okres rozliczeniowy.
  3. Właściciel jest zobowiązany do wcześniejszego poinformowania Placówki o planowanej godzinie przyjazdu i odbioru zwierzęcia z Placówki.
  4. Właściciel wraz ze zwierzęciem może wejść na teren placówki dopiero po wyraźnej zgodzie przedstawiciela Placówki lub Opiekuna.
  5. Właściciel zobowiązany jest do odwołania pobytu zwierzęcia w Placówce co najmniej 48h przed planowanym przyjazdem. Informacja taka przekazywana jest wiadomością e-mail./ sms Nieodwołana wizyta podlega pełnej płatności.
  6. W przypadku samowolnego przedłużenia pobytu zwierzęcia w Placówce, bez uprzedniego uzgodnienia z Placówką za pośrednictwem SMS lub e-mail, za każdą rozpoczętą godzinę, dobę, miesiąc lub okres rozliczeniowy, Placówka nalicza opłaty w wysokości +100% ceny według opłaty zapisanej w umowie.
  7. W przypadku skrócenia pobytu zwierzęcia w Placówce, uiszczona opłata nie ulega zwrotowi.
  8. Właściciel zobowiązany jest wskazać dane oraz numer kontaktowy osób upoważnionych do przyprowadzenia i odebrania zwierzęcia.
  9. Właściciel wyraża zgodę na kontaktowanie się przez Placówkę z osobami upoważnionymi do przyprowadzania i odbierania zwierzęcia, w przypadku braku kontaktu z właścicielem.

 

  • 4 PŁATNOŚCI

 

  1. Opłata za jednorazowy pobyt zwierzęcia w Placówce uiszczana jest gotówką lub przelewem na konto Placówki. Płatność następuje z góry.
  2. Płatność za pobyt zwierzęcia powyżej miesiąca uiszczana jest gotówką lub przelewem na konto placówki do 10 dnia każdego miesiąc na podstawie FV. Płatność następuje z góry.
  3. Rezerwacja miejsca następuje po wpłacie pełnej kwoty ustalonej przez Powierzającego i Placówkę w Umowie (w tym. Pan Piesek – najlepsza opieka dla Twojego zwierzaka w Warszawie
  4. W okresie Bożonarodzeniowym ( 22 grudnia- 3 stycznia), Ferie Zimowe, Wielkanoc, Majówka, Boże Ciało, Wakacje (1 lipca-31 sierpnia), Wszystkich Świętych wymagana jest odpowiednio wcześniejsza (21 dni) rezerwacja miejsca oraz wpłata zadatku w wysokości 50% za cały planowany pobyt zwierzęcia w hotelu.
  5. W przypadku rezygnacji z rezerwacji:
  6. a) zadatek podlega zwrotowi w pełnej kwocie, jeśli rezygnacja nastąpiła co najmniej 14 dni

przed zarezerwowaną datą rozpoczęcia pobytu,

  1. b) zadatek podlega zwrotowi w wysokości 50 % wpłaconej kwoty w przypadku rezygnacji złożonej 13 do 8 dni przed zarezerwowaną datą rozpoczęcia pobytu,
  2. c) zadatek nie podlega zwrotowi, gdy rezygnacja nastąpi 7 dni (lub mniej) przed zarezerwowaną datą rozpoczęcia pobytu.
  3. Placówka ma prawo odmówić przyjęcia zwierzęcia pod opiekę bez podania przyczyny.

 

  • 5 POZOSTAŁE

 

  1. Właściciel wyraża zgodę na przetwarzanie jego danych osobowych zgodnie z ustawą z dn. 29.08.97 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2016 r. poz. 922, z późn.) wyłącznie dla potrzeb niezbędnych do realizacji czynności, związanych z usługami, które zamówił w Placówce.
  2. W sprawach, których nie opisuje niniejszy regulamin, zastosowanie znajdują przepisy Kodeksu Cywilnego.
  3. W przypadku, gdy właściciel osobiście lub przez wyznaczoną osobę nie odbierze zwierzęcia z placówki w umówionym terminie i:
  4. a) będzie zalegał z opłatą za pobyt zwierzęcia i inne zamówione w usługi powyżej 14 dni,
  5. b) nie skontaktuje się z placówką w terminie 7 dni od upływu umówionego terminu końca

pobytu w celu wyjaśnienia sytuacji,

  1. c) nie będzie przyjmował rozmów telefonicznych od Placówki lub Opiekunów pod numerem

telefonu, który podał przy zawieraniu umowy,

  1. d) poda fałszywe bądź nieaktualne dane, uniemożliwiające kontakt ze sobą w celu wyjaśnienia zaistniałej sytuacji, to wystąpienie którejkolwiek z tych okoliczności równoznaczne jest z porzuceniem zwierzęcia przez właściciela i prawne konsekwencje tego zdarzenia będą rozpatrywane na mocy Ustawy z 21.08.1997 r. o ochronie praw zwierząt (Dz. U. z 2017 r., poz. 1840, z późn. zm.), która definiuje porzucenie zwierzęcia jako znęcanie się nad nim (art. 6 ust. 1 i ust. 2 pkt. 11) i nakłada na właściciela karę w postaci pozbawienia lub ograniczenia wolności albo grzywny (art. 35 ust. 1),

przy czym sąd może zasądzić przepadek zwierzęcia (art. 35 ust. 3) i dalsze losy zwierzęcia

reguluje art. 38 przywoływanej ustawy.

…………………………………………

Data, imię i nazwisko

Załącznik nr 1

 

Usługi: Hotelowanie, Spacerowanie, Opieka dzienna, Wizyty domowe

Wizyta u Weterynarza, Psie taxi

 

CENNIK USŁUG; 

 

Dzień hotelowania

 

01-10 kg – 60 zł / dzień

10-20 kg – 70 zł / dzień

20-30 kg – 80 zł / dzień

30-40 kg – 80 zł / dzień

40-50 kg – 90 zł / dzień

 

Wyprowadzanie –wizyty domowe,spacery z psem:

Od 50 zł / spacer

 

Psie Taxi Od 50zł w granicach do 10 km od siedziby hoteliku

 

Zabezpieczenie od kleszczy:

Pies do 10 kg – 40 zł

Pies do 20 kg – 50 zł

Pies do 30 kg – 60 zł

 

Szkolenie psów:

  – szkolenie indywidualne: 80 zł/h,

– szkolenia grupowe: cena uzależniona od kursu.

Konsultacja behawioralna:

– pierwsze spotkanie – 150 zł/2h,

  – kolejne spotkania – 80 zł/h.

 

Pakiety – ceny ustalane indywidualnie w zależności od potrzeb zwierzęcia

– pies aktywny,

– pies na emeryturze,

– pies do 12 mc




Pan Piesek – najlepsza domowa opieka dla Twojego zwierzaka w Warszawie

Załącznik nr 2

 

INFORMACJE DOTYCZĄCE KORZYSTANIA Z PRAWA ODSTĄPIENIA OD UMOWY

WZÓR POUCZENIA O ODSTĄPIENIU OD UMOWY

Mają Państwo prawo odstąpić od niniejszej umowy w terminie 14 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny. Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni kalendarzowych od dnia zawarcia umowy. Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, muszą Państwo poinformować Opiekuna Pan Piesek Marianna Górecka, o swojej decyzji o odstąpieniu od niniejszej umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia

(na przykład pismo wysłane pocztą Pan Piesek Marianna Górecka  Olszewska 22 lok 14  00-790 Warszawa   NIP: 5681321037 lub pocztą elektroniczną na adres  PanPiesekWaw@gmail.com     PanPiesek@PanPiesek.pl 

 

Mogą Państwo skorzystać z wzoru formularza odstąpienia od umowy, jednak nie jest to obowiązkowe. Aby zachować termin do odstąpienia od umowy, wystarczy, aby wysłali Państwo informację dotyczącą wykonania przysługującego Państwu prawa odstąpienia od umowy przed upływem terminu do odstąpienia od umowy. W przypadku odstąpienia od niniejszej umowy zwracamy Państwu wszystkie otrzymane od Państwa płatności, niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym zostaliśmy

poinformowani o Państwa decyzji o wykonaniu prawa odstąpienia od niniejszej umowy. Zwrotu płatności dokonamy przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez Państwa użyte w pierwotnej transakcji, chyba że wyraźnie zgodziliście się Państwo na inne rozwiązanie; w każdym przypadku nie poniosą Państwo żadnych opłat w związku z tym zwrotem.

 

Załącznik nr 3

 

FORMULARZ ODSTĄPIENIA OD UMOWY

 

Miejscowość, data ………………………….. ……………..

Pan Piesek – najlepsza domowa opieka dla Twojego zwierzaka w Warszawie

 

Oświadczenie o odstąpieniu od umowy zawartej na odległość

Oświadczam, że odstępuję od umowy (należy wpisać numer umowy) ………………………… zawartej w dniu …………………………………………………………………………………………

Proszę o zwrot kwoty …………………………………………………………………….……………   (słownie:.………….……………………………………………………………………………………)

na konto nr ………………………..……………………………………………………………………



Podpis konsumenta

 

………………………………………………………………