Procedura przyjęcia do hotelu

Żeby zapewnić wszystkim naszym podopiecznym jak najlepsze warunki,

​przestrzegamy kilku prostych zasad:

Zdrowie

Pies przyjmowany do hotelu powinien mieć aktualne szczepienia:

(Szczepienie przeciwko wściekliźnie
Szczepienie przeciwko innym chorobom zakaźnym)

być odrobaczony i zabezpieczonym przeciwko kleszczom. 

Jeżeli istnieje szansa, że w terminie opieki suka może mieć cieczkę – prosimy koniecznie o tym informować

Bezpieczeństwo

Nasi hotelowi goście mają do dyspozycji mieszkanie z rodziną, kameralne, domowe 

i rodzinne warunki, wybieg na prywatnej bezpiecznej ogrodzonej działce, na którym nawet spacerowi uciekinierzy mogą bezpiecznie pobiegać.

 

Psie kontakty odbywają się pod naszym nadzorem. Towarzystwo jest dobierane pod względem wielkości i temperamentu tak, żeby każdy był zadowolony i bezpieczny.

 

Komfort

Psy większość dnia spędzają z nami, towarzysząc nam w codziennych zajęciach​. Oczywiście w ciągu dnia nie zabraknie spacerów i zabaw. 

W razie złej pogody mogą liczyć na zajęcia w domowym zaciszu.

 

REZERWACJA

 

  1. Rezerwacji można dokonać poprzez: FORMULARZ REZERWACJI TERMINU

email: PanPiesekWaw@gamil.com 

telefon: 606690269

 

  1. Zachęcamy do zapoznania się wcześniej z regulaminem placówki i RODO

www.PanPiesek.pl/RODO

www.PanPiesek.pl/Regulamin

www.PanPiesek.pl/Umowa

www.PanPiesek.pl/Rezerwacja

 

  1. Po potwierdzeniu terminu zapraszamy do nas na wizytę. I Wy i pies powinniście zobaczyć wcześniej jakie warunki oferujemy. Podczas zapoznania z przyjemnością odpowiemy na wszystkie Wasze pytania. Będziemy też mogli poznać zwierzaka, a on nas 🙂
  2. Przed przyjęciem psa do hoteliku prosimy o wypełnienie krótkiego formularza na temat psa. Te informacje pozwolą nam lepiej przygotować się do opieki nad nim. Zachęcamy do wypełnienie wersji elektronicznej. Można też wypełnić go u siebie i wysłać na naszego maila, przywieźć razem z pupilem albo wypełnić go u nas, na miejscu.

Formularz zgłoszeniowy w wersji elektronicznej

​5. Po potwierdzeniu terminu i przed przyjęciem psa do hoteliku podpisujemy umowę. W ten sposób dostaną Państwo potwierdzenie naszych ustaleń na piśmie 🙂 W ciągu 7 dni od podpisania umowy powinna zostać uiszczona opłata rezerwacyjna. Tylko w ten sposób będą mieli Państwo gwarancję miejsca dla pupila.

 

Wyprawka

 

Czyli co spakować pupilowi:

  • książeczka zdrowia uzupełniona w dane właściciela, 

może być zdjęcie przesłana na messenger:https://www.facebook.com/HotelDlaPsaPanPiesek 

  • karma (najlepiej odmierzona w podpisanej jednorazowej torbie)
  • obroża i/lub szelki,
  • kocyk pachnący domem,
  • ulubiona, nietypowa zabawka 
  • kaganiec, jeżeli pies może być agresywny.

 

Wyznajemy zasadę, że im mniej rzeczy tym lepiej. A rzeczy które Państwo przywiozą ze zwierzęciem, najlepiej takie których strata nie była by dramatem:)

 

KONIECZNIE PROSZĘ PRZECZYTAĆ DO KOŃCA

 

W dniu przyjęcia zwierzęcia, Właściciel jest zobowiązany do:

 

– okazania swojego dowodu osobistego

– dostarczenia dokumentów zwierzęcia (jeżeli posiada takie dokumenty)

– dostarczenia ważnej książeczki zdrowia lub zaświadczeń zawierających informacje:

– szczepienie przeciw wściekliźnie (ważne 1 rok)
– szczepienie na choroby zakaźne

– szczepienie na kaszel kenelowy

– odrobaczeniu (ważne 3 miesiące)

– podaniu preparatu przeciw pchłom i kleszczom (ważne 1 miesiąc)

– dostarczenia wyposażenia zwierzęcia

 

BARDZO PROSZĘ O DOKŁADNE WYPEŁNIENIE FORMULARZA REZERWACJI ZAZNACZAJĄC NAWET KILKA ODPOWIEDZI.

 

Pozwoli nam on odpowiednio przygotować się do opieki nad Państwa zwierzęciem. Nie ma ona wpływu na naszą decyzję, jedynie pozwala zapewnić właściwa opiekę uzależnioną od temperamentu, charakteru rasy i potrzeb zwierzęcia.

 

WSZYSTKIE RZECZY w wyposażeniu ZWIERZAKA,powinny być  PODPISANE❗❗ 

(SMYCZ, TORBA np reklamówka z karmą, legowisko. 

 

                     PODPISANE ❗❗ PODPISANE ❗❗ PODPISANE ❗❗ PODPISANE ❗❗

 

NIE PRZYWOŻĄ PAŃSTWO MISEK (posiadamy swoje) Po wypełnionym formularzu dostają Państwo najpóźniej w ciągu 24h potwierdzenie przyjęcia rezerwacji na wskazanego w formularzu maila (czasem wpada do spamu) Bywa, że nie mamy możliwości wysłania od razu maila z potwierdzeniem ale możemy potwierdzić telefonicznie. 

 

                                                  Warianty płatności za usługę:

 

Przed dostarczeniem zwierzaka lub najpóźniej w dniu przyjazdu: 

 

1️⃣ Całość przelewem na nr konta ING 34 1050 1025 1000 0097 0374 6199 

2️⃣ a. Zadatek* 50% przelewem na nr konta ING 34 1050 1025 1000 0097 0374 6199  (potwierdzenie rezerwacji)

2️⃣ b. Drugie 50% gotówką przy pozostawieniu zwierzaka

3️⃣ Całość w dniu przyjęcia zwierzaka ale tylko w przypadku gdy rezerwacja została przyjęta najpóźniej na 2 dni przed terminem przyjęcia zwierzęcia do hoteliku.

*Zadatek który jest potwierdzeniem rezerwacji jest bezzwrotny 

 

Każdą wizytę u nas proszę umówić telefonicznie📞6066902669, mile widziane również uprzedzenie z godzinnym wyprzedzeniem, że jadą Państwo do nas ze zwierzakiem lub po jego odbiór.

 

Umowa zawierana jest pomiędzy opiekunem  PBK  Marianna Górecka z siedzibą przy ul. Olszewskiej 22 lok. 14, 02-792 w Warszawie reprezentowaną przez Annę Kusz, w dalszej części nazywanego Opiekunem, a Właścicielem Zwierzęcia, w dalszej części nazywanego Właścicielem.

 

*Zadatek regulują przepisy Kodeksu cywilnego i on ulega przepadkowi, gdy któraś ze stron umowy jej nie wykona. Jeśli wpłacając zadatek wycofa się z transakcji, uiszczona kwota zostanie przy drugiej stronie. Wpłacając zadatek nie ma w takim przypadku możliwości odzyskania pieniędzy.